今日の晩御飯

今日の晩御飯は韓国のビビンバ でした。とっても美味しかった。

私のアルバイトのところの店長さんはとても優しい人なのでいつも私のバイトがおわたあと美味しい韓国料理を店長さんからくれます。


Today I had a really nice ‪‎bibimbap‬ after my work.

Oh I was so hungry... I love ‪#‎Koreanfood‬ but every time I try to make it on my own it never is as delicious as the ones my boss makes.

I am so lucky to have such a kind boss who cooks food for me just the way she does for her own children.

I am certainly ‪blessed‬ ... ‪‎alhamdulelah‬

امروز شام "بیبیم باپ# خوردم که یک غذای کره ای هست. من یک رئیس بسیار مهربانی دارم که همیشه برام بعد از کار غذا درست می کنه، همون غذایی رو درست می کنه که برای بچه‌های خودش هم درست می کنه. من هر از گاهی خودم سعی می کنم که غذای کره ای درست کنم ولی هیچ وقت به خوشمزه گی غذا های رئیسم نمیشه، واقعا دست‌پخت مادرا حرف نداره. ‫#‏ژاپن‬ ‫#‏خوش_مزه‬#زندگی_دانشجویی#کره ‫#‏کره_جنوبی‬ ‫#‏غذا‬