広島野球

皆さん、こんにちは‼お久し振りですね。お元気ですか?

夏休みはまだ終わりませんですね?

カンボジア人留学生のスレイモンです。


2015年9月15日に初めて広島野球を見に行ってきました。私はスポーツが好きです。

ですからスポーツをやることも見ることも好きです。

今回は広島に有名なチームのカープという試合がありますので、大勢の人がいました。

お客さんは恐らく3万ぐらいいるでしょう。カンボジアでは野球試合が無さそうです。

私にとってこんな大勢の人と野球試合を初めて見ると、本当に驚いて、珍しい日なーと思いました。


その日に天候も良かったし、その上広島カープのチームも勝ちました(1:0)。

もう一つ珍しいことはビン、缶、ペットボトル持ち込み不可でした。

なぜならグラウンドにゴミを投げ入れたりしたら危険だからということもあるようです。

今回、見に行った時に女の人ばかりで、いつもお世話になって下さったひろしま留学大使のスタッフの高松さん、堀田さん、中国、韓国、イラン、台湾、ベトナムの留学生と一緒に行きました。

本当にとっても楽しい日でした。(^O^)

次回、また見に行きたいです。

សួស្ដីអ្នកទាំងអស់គ្នា!!

ខានជួបគ្នាយូរហើយ សុខសប្បាយជាទេ?

តើវិស្សមកាលរដូវក្ដៅនៅមិនទាន់ចប់ទេឬ?

នាងខ្ញុុំឈ្មោះ ស្រីមុំ ជានិសិ្សតបរទេសមកពីប្រទេសកម្ពុជា។

កាលពីថ្ងៃទី១៥ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៥ ខ្ញុំបានទៅមើលកីឡាវាយកូនបាល់នៅក្នុងខេត្តហុីរ៉ូសុីម៉ា។ ជាលើកដំបូងសំរាប់រូបនាងខ្ញុំ។ ខ្ញុំចូលចិត្តកីឡាណាស់ មិនថាការលេង ឬមើលទេគឺចូលចិត្តទាំងអស់។

ដោយសារការប្រកួតលើកនេះគឺមានការចូលរួមពីក្រុមល្បីល្បាញនៅក្នុងខេត្តហុីរ៉ូសុីម៉ាដែល មានឈ្មោះថា『ខាប』។ ដូច្នេះហើយទើបធ្វើឲ្យអ្នកចូលទស្សនាមានចំនួនដ៏ច្រើនលើសលុប ប្រហែលបីមុឺននាក់។ នៅប្រទេសកម្ពុជាមើល ទៅដូចជាមិនមានកីឡាវាយកូនបាល់នោះទេ។ វាជាលើកដំបូងសំរាប់ខ្ញុំដែលចូលមើលការ

ប្រកួតនេះ ហើយជាពេលវេលាគួរឲ្យភ្ញាក់ផ្អើលដែលមានអ្នកទស្សនាដ៏ច្រើនសន្ធាក់សន្ធាប់បែបនេះ។ ហើយនៅថ្ងៃនោះផងដែលអាកាសធាតុក៏អំណោយផលមិនមានភ្លៀងធ្លាក់ ហើយលើស ពីនេះទៅទៀតនោះក្រុមដែលល្បីនោះបានឈ្នះនៅក្នុងការប្រកួតផងដែរ គឺ១ ទល់នឹង០។ ហើយ មានរឿងមួយទៀតដែលចម្លែកនោះគឺយើងមិនអាចយកចូលនូវដប កំប៉ុង និង ដបទឹកសុទ្ធជ័រផ្សេងៗផងដែរ។ ព្រោះថាប្រសិនបើមានការបោះ ឬគប់សំរាមទាំងនោះទៅលើទីលានប្រកួតអាចនឹងមានគ្រោះថ្នាក់ក៏មិនដឹង។

លើកនេះផងដែរគឺមានការដឹកនាំដោយបុគ្គលិក របស់មជ្ឈមណ្ឌលគាំទ្រនិស្សិតបរទេសចំនួនពីរនាក់គឺកញ្ញា តាកាម៉ាសឹ និងកញ្ញា ហូរីតា។ហើយមានការចូលរួមពីនិស្សិតបរទេសមកពីបណ្ដាប្រទេសផ្សេងៗដូចជា ប្រទេសចិន កូរ៉េ អុីរ៉ាក់ តៃវ៉ាន់ និងយួន។ វាពិតជាថ្ងៃដ៏ពិសេសនឹងសប្បាយ រីករាយសំរាប់ខ្ញុំ ហើយលើកក្រោយក៏ចង់ទៅមើលទៀតផងដែរ។