浴衣着付け体験&西条散策イベント

皆さん、こんにちは‼

カンボジア人留学生のスレイモンと申します。

一昨日初めてひろしま国際プラザに行って、スタッフの皆さんは本当に明るくて、優しいです。


浴衣着付け体験&西条散策イベントを参加させて頂いました。

最初は西条駅の周りに様々なところへ連れて行って、特にお酒を作っているところまで連れて行きました。

または浴衣を着る時間です。浴衣を着る前は先生方が着方を教えて頂いて、そして自分で着ました。

でも今回私は自分で着る事はあまりうまくなかったですが、国際交流センターのスタッフの皆さん先生方が着させてくれました。本当にありがとうございました。すみませんでした。

そして座談会も参加して貰いました。この時間は本当に大切な時間です。皆さんはいろいろな国から来ても、日本に来た驚いたことはだいたい皆さんは同じです。

今回のイベントは本当に良くて、日本の文化や習慣を勉強になりました。大変楽しかったです。

សួស្ដី មិត្តទាំងអស់គ្នា!!

នាងខ្ញុំឈ្មោះ ស្រីមុំ ជានិសិ្សតនៅប្រទេសជប៉ុន។


កាលពីម្សិញម្ងៃខ្ញុំបានចូលរួមកម្មវិធីមួយគឺ ការស្លៀកសំលៀកបំពាក់បែបប្រពៃណីជនជាតិជប៉ុន ដែលហៅថា យឹកាតានិង ការដើរកំសាន្តជុំវិញតំបន់មួយឈ្មោះថា សៃចូរ។ ដែលកម្មវិធីនេះដឹកនាំដោយ មជ្ឈមណ្ឌល ផ្លាស់ប្ដូរអន្តរជាតិ ហីុរ៉ូសីុម៉ា ផ្នែកគាំទ្រនិស្សិតបរទេស។

កម្មវិធីដំបូងខ្ញុំបានទៅតាមហាងផលិតស្រាជាច្រើននៅតំបន់នោះ ហើយក៏បានទស្សនាវីដេអូនៃការផលិតស្រាផងដែរ។ កម្មវិធីបន្ទាប់គឺ កម្មវិធីស្លៀកយឹកាតា មុននឹងស្លៀក គឺមានគ្រូចំនួនពីរនាក់បង្រៀនការស្លៀកសំលៀកបំពាក់យឹកាតាដល់ខ្ញុំ វាមិនមែនជាការងារស្រួលទេនៅក្នុងការស្លៀក។ការស្លៀកយឹកាតា វាប្រហាក់ប្រហែលនឹងការស្លៀកក្បិនរបស់ខ្មែរយើងផងដែរ។វាបទពិសោដន៍ដ៏ពិសេសមួយសំរាប់ខ្ញុំ។ហើយខ្ញុំក៏បានចូលរួមកម្មវិធីបន្ទាប់ទៀត ការអង្គុយពិភាក្សាគ្នា វាជាេពលាដ៏សំខាន់មួយសំរាប់ខ្ញុំផងដែរ។ទោះបីជាពួកខ្ញុំមកពីប្រទេសផ្សេងៗក៏ដោយក៏ប៉ុន្តែការភ្ញាក់របស់ពួកយើងបន្ទាប់មកប្រទេសជប៉ុនគឺ មានភាពប្រហាក់ប្រហែលគ្នា។ 

ការចូលរួមកម្មវិធីនេះពិតជាទទួលបានចំណេះ ដឹងជាច្រើនអំពីប្រពៃណី ទំនៀមទំលាប់របស់ជនជាតិជប៉ុន ហើយកម្មវិធីនេះពិតបង្កឲ្យមានភាពរីករាយនឹងសប្បាយជាយ៉ាងខ្លាំង។ 

សូមអរគុណដល់ មជ្ឈមណ្ឌល ផ្លាស់ប្ដូរអន្ដរជាតិ ហុីរ៉ូសុីម៉ា ផ្នែកគាំទ្រនិសិ្សតបរទេស ដែលតែងតែបង្កើតភាពរីករាយដល់និស្សិតបរទេសទាំងអស់។